Here's the deal

Jag har fått lite klagomål om att jag inte bloggar så mkt (läs: alls =P) längre. Jag förstår att detta måste ha varit en traumatisk period för alla er läsare men jag har liksom inte riktigt haft lust. Har man inget att säga är det lika bra att hålla käft liksom. Syrran anser att hon håller på att komma ikapp mig och självklart - lillasyster som jag är - tar jag gärna upp kampen.

Har gjort en hel del comebacker i denna blogg men jag vet inte, det är nåt med Henke Larsson som är fett inspirerande. Så - till tonerna av Duffy's "Mercy" (som svänger som fasen) skriver jag detta första inlägg på denna kommande säsong =). Medan syrran i sin blogg
wiolas skriver att hon menar att bloggar är 90-talisternas communities menar jag att bloggar överhuvudtaget är det nya communitymediet. Communities kommer snart inte att vara en marknad längre - bortsett från Facebook. Tänk efter - vem är inne på lunarstorm? Vem är fortfarande inne på playahead? Vart ville jag komma nu igen? Jaja, skitsamma =P

Nu sitter jag i allafall framför TVn i pyjamas. De visar Engla Juncosa Höglunds begravning. Riktigt osmakligt tycker jag det är. Jag tycker inte det är svenska folkets angelägenhet och kan inte förstå hur föräldrarna kan vilja att det sänds i TV. Så jag kollar på Vänner istället. Det är alltid bra!

Ska snart göra i ordning mig och åka och träffa Hedvig. Blir nog inga jeans idag. Tog det igår och höll på att dö av värmeslag.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: systeryster

haha du gå upp i kamp alltså ;)
då får jag inte ligga på latsidan trots jobb då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback