Midsommardagen

Denna dag (och nyårsdagen= måste den största bakisdagen på året. Det är nog rätt många som inte mår överdrivet bra idag =P Det gör jag däremot =) Vaknade ganska sent idag (för att vara mig alltså) och gick upp kvart över tio och käkade frukost. Låg och latade mig i soffan hela förmiddagen. Tittade på ridsport, fick lite massage av mamsen, läste lite och bara hade det mysigt.

Sen tog jag en promenad runt Årstaviken. Osminkad med håret i en knut, och lite  sagan om ringenmusik i öronen - kan det bli bättre? =P Riktigt härligt var det! Solen sken större delen av tiden men när jag kom fram till Årstabron började det regna. När jag var uppe på bron började det spöregna! Och blåsa. Riktigt skitväder men på nåt sätt var det ändå härligt. När jag kom hem var jag helt genomblöt så jag hoppade direkt in i duschen. Nu sitter jag framför TVn i mjukisbyxor och kollar på krokodiljägaren på kollisionskurs. Med han Steve Irwin som dog för nåt år sen. Riktigt dålig är den men det duger =P

Nu ska jag fortsätta titta lite och kanske sova lite =P

kram på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Tja snyggo!

Det är helt okej med mig.KOm hem från Paris igår, så jag är inte så glad... Träffade en underbar kille där, så jag är lite ledsen nu. Men men, jag repar mig nog snart =)



Puss hunbun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback