Midsommarafton!

Gomorron på er! Midsommarafton idag =) Vad ska ni hitta på? Själv sitter jag just nu hemma. Ska snart ta tag i mig själv och städa, duscha, fixa naglarna och göra mig i ordning inför denna dag. Vad händer då? På förmiddagen ska vi åka ut till ett par kompisar till familjen för sillunch och middag troligtvis. Kvällen är fortafarande öppen för förslag. Antingen fest uppe i Täby eller tjejkväll hemma hos mig. Jag får se hur det blir =P

Veckan som hittills har gått har varit riktigt bra! Första veckan på nya jobbet och det känns jättebra. Fin arbetsplats, bra utrustning, schyssta människor som jobbar där och min chef är super! Mina arbetsuppgifter är att checka filer så det är ok för leverans. Jag jobbar alltså på ett undertextningsbolag och jag kollar så att filernas uppgifter stämmer, konverterar filer osv. Svårt att förklara =P Denna vecka har vi haft en introduktion och lärt oss alla program och så. Det känns verkligen jättebra.

Dessutom har jag pluggat en hel del. Fick hem körboken i veckan så denna morgon har jag läst om kärning i stadstrafik och på mindre gator, läst om högerregeln, väjningsplikt, bussregeln, utfartsregeln osv.

Nu ska jag dricka upp mitt té och se till att nåt händer här. Puss på er alla och ha en underbar midsommar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback