Måndag

Måndag idag alltså. Sitter och kollar på Anti Beach på MTV men lyssnar på Dido's underbara låt "Thank you", ni vet den - My tea's gone cold I'm wondering why I, got out of bed at all... Som var med i "Stan". Passande nog så regnar det ganska friskt ute och jag sitter här med en kopp te (som visserligen inte har kallnat =P) och ett par chokladbollar från igår. Just nu är det en sån här "Hur kysser du" grej som man ska smsa in och få veta. Tydligen är Jonathan en oförglömlig erfarenhet! Han kan döda en råtta med sin tunga. Ja, det kanske vore nåt att prova. Läser du Jonathan kan du få visa att du kan leva upp till ditt rykte =P

Jag har min enda lediga vecka nu och visst vore det underbart med sol och så men på nåt sätt är det ändå himla mysigt med regn och lite kyla. Då kan man sitta inne och titta på Hem till gården, Våra bästa år och Oprah Winfrey. Nu är det Racheal Ray (Släpp ner axlarna människa!). Nu är hon med Nigella Lawson vem jag förövrigt inte tål, tycker hon är lite creepy på nåt sätt, men jag antar att jag kollar med ett halvt öga bara för att få irritera mig lite =P De filmar henne alltid lite grann från sidan - aldrig rakt framifrån. Skitsamma. Men som för att bekräfta sin creepy faktor visade hon nu upp en chokladkaka som innehåller bacon...Need I say more?

Nu kom jag av mig - juste, sol ja. OK att det är mysigt att sitta inne med en kopp te, sudoku och inte ha några andra bekymmer förutom att jag har glömt att ta in utemöblerna från balkongen (mycket att tänka på när man är ensam hemma =P) men jag vill helst inte ha så hela veckan. Innan veckan är slut måste jag ha badat minst 1 gång! It's a deal ;)

Så det blir nog en hel del bloggande nu när det är taskigt väder. Ska fundera lite på vad jag vill ha i födelsedagspresent nu också. Släktingar och sånt börjar fråga och så står man där som ett fån och säger "jag vet inte". Jag skulle vilja börja dansa klack/jazz. Det är lite Pussycat Dollsstuk på det, jag tror det är roligt. Det har sånt på Marikas dansstudio. Jag skulle kunna önska mig en sån kurs. Jag önskar mig lite pengar också så jag kan köpa mig de snygga jeansshortsen på topshop, kjolen och tröjan på vila. Men dem får jag förhoppningsvis innan augusti. Får ju lön snart =)

Nu ska jag dricka upp mitt te och leta efter fler chokladbollar...eller baka nya =P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback