Lördag dag

Hej på er
Då var det lördag och jag har bara denna dag och imorgon på mig att ta vara på min ledighet för sen blir det jobb ända fram till skolstarten. Hittills har jag inte varit så duktig på det dock. Har ätit frukost och sen pluggat bil. Sitter med körkortsboken och blir argare och argare för varje gång. Så mycket som man kunde ha strukit ur den! "Du får inte köra om ifall det kommer en bil i mötande körfält" "Barn leker och tänker inte på att bilar kommer" "Blinda ser inte, så håll uppsikt åt dem" Tell me something I don't really know"... Så nu fick jag dryga av mig lite =P

Ute är det varmt och lite soligt så när jag har klämt de sidor jag planerade ska jag ut och sola lite tänkte jag. Senare ikväll blir det tjejkväll med Sanna  och Louise hemma hos henne. Det blir kul! Hon jobbar som en tok så vi får stressa ner henne lite. Det ska nog gå bra =P

Nej, ha det så bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

tack du med :) ska du göra något kul`?

Postat av: stina

lycka till med körkortet :)

2008-07-18 @ 13:13:10
URL: http://stinarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback