What it's like to be me...

...efter två helgers hårt festande. Vill ni ens veta? You're about to =P

Har varit hemma hela dagen. Vaknkade vid halv elva efter att ha gått och lagt mig halv fem. Blev lite förkyld i torsdags och även om jag inte mår dåligt, så gör min röst det. Så går det när man vrålar "Hero" och "Dansa i neon" på gayklubb och när man, redan med sleten röst, snackar en hel natt och sen lägger sig sent...tidigt - hur man nu ser det =P Om jag säger Rikard Wolff i målbrottet, behöver jag tillägga nåt mer då?

Har lite ont i kroppen också, men så brukar det ju bli. Längtar till nästa vecka när min sassy sistah kommer på besök.

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket mer än att dricka té, äta och kolla på Project Runway. Värsta maratonet ju =D Jag bara älskar Christian!  Nu ska jag ta en dusch och använda alla härliga chokladgrejer jag fick. Typ kroppssmör och body scrub. Sen ska jag städa i ordning lite. Fast jag har redan tjuvstartat lite med det. Har dammat, dammsugit (även sängen =P), vädrat och bytt sängkläder så nu är det snart ordning på torpet här. Bra det eftersom mam och pap kommer hem från fjällen snart.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

Project runway e bra ja =)

Postat av: Millan

Shit jag är så seg visste inte att blögga din levde. I alla fall vi ses nästa utekväll lilla partyprinsessa. pusse

2008-09-09 @ 13:46:35
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-10-29 @ 13:05:52
URL: http://http:/metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback