POSITIVA JAG

Kvällur på er
Idag har varit en minst sagt jobbig dag. Inleddes med dubbeltimme i naturkunskap, sen gympa, en timmes engelska där läraren som vanligt är så monoton som någon någonsin kan bli. På slutet när de flesta hade kommit över slumrandet började det hela bli komiskt. Tja, man måste nästan ha varit där för att fatta hur surrealistiskt det var =P

Dubbeltimme i italienska följde och sen kunde jag äntligen springa till tåget. På bussen ut var det några bondläppar som spelade musik på sin mobil med dålig bas så att hela bussen kunde höra och sa saker som "jävligt ballt gitarrsolo, det här", "Den här, den är rikitigt bra" och "Shit lyssna på den här alltså". Typ tio sekunder på varje låt. Jävla bondläppar! Väx upp för fan!

Red Alexa och det gick rent ut sagt skit. Vi tränade på serpentinbågar, ställa, böja, galoppfattningar och sånt. Hon var jättetrött och jag fick aldrig någon riktigt bra kontakt med henne. Hämtades av familjen som snörvlade hela vägen hem. Alla här är sjuka utom jag, även om jag känner att jag är påväg att bli det. Har druckit och ska dricka ännu mer c-vitmin. 

Gud vad positiv jag känner mig =P Jaja, imorgon ska vi ju nolla nollorna. Ska bli riktigt roligt. Ni kan ju kolla efter oss i DN på lördag morgon haha. Nä, så vilt blir det nog inte om jag inte är helt ute och cyklar =P
Puss på er
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Millan

Gah, södra och nollning asså. Ingen hyfs på er :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback