ORIENTERING I KÄRRTORP

Hade idrottsdag idag. Vi orienterade ute i kärrtorp. Det var rätt mysigt vi hade lite problem med den fjärde kontrollen med det gick helt ok i allafall. Precis när vi hade hittat sista kontrollen skulle jag ta mig ner för en slänt och då trillade jag (klantarsle, jag vet...tack) och gjorde illa foten lite. Tur som jag hade så var en liten dagisgrupp precis nedanför och trots att jag sa ifrån att jag inte hade så värst ont sa de bara "tyst nu" och smorde på nån salva och lindade med min scarf. En av dem ville till och med linda med sin egna scarf och ge bort den till mig, men det sa jag emot. Vilka snälla människor det finns alltså =)

Hoppade förbi konsum och köpte lite mat och sojamjölk att trösta mig med =P Så nu är jag mätt och har dessutom tittat på cityakuten =D Ska snart göra lite mellis att ta med till stallet för jag tänker lätt inte låta en liten fot vara ivägen när jag ska rida!

Kom att tänka på en sak. I Idol ni vet. Han Knut, jag har alltid tyckt att jag känner igen honom. Nu vet jag varför. Hans röst låter exakt som John Smith i Pocahontas. Ja, det var bara det jag skulle säga.
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Millan

Elin vad an detta?! Inga uppdateringar på länge. Inte likt dig. Pöözzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback