ONSDAGSRAPPORT FRÅN DATASALEN

Ciao Amici!
Sitter just nu i datasalen. Har ingen matte så jag har håltimme medan alla andra räknar fullständiga andragradsekvationer och allt vad det är. Har pluggat lite psykologi. Läst lite om kognitiv sådan. Det är faktiskt väldigt intressant.

Slutar halv ett idag. Skulle egentligen haft latin efter lunch men läraren är i tyskland så det blir inget av med det =) Slutar istället runt halv ett och åker då in till stan för att än en gång försöka hitta en jacka. Måste hitta en ny cardigan också. Jag glömde min i danssalen i måndags =( Har fått 20 % rabatt på H&Ms stickade cardingans och på deras jackor av Hedvig - ja visst e hon underbar =D - och hittade dessutom mina rabattkuponger på Åhléns så jag har smått dåligt samvete över att jag skällde ut mamma för att ha slängt dem. Men, men, det behöver ju  inte hon veta =P

Har även provat skoltröjor idag. Det blir inte den miljövänliga shit vi fick förra året, tack och lov (har inget emot miljövänligt men tro mig, det blir bättre såhär =P) I år finns det även mjukisbyxor och trosor, haha. Ett par såna ska jag nog köpa. Hela kitet alltså. Gud vad skönt att ha på sig i fjällen en svinkall vinterdag när man är insnöad där uppe.

Igår lämnade Ranveig det långa landet falukorv för att göra nytta längre söderut. Alla skänker en tanke åt henne. Dessutom har en fågel viskat i mitt öra att hennes blogg har ockuperats av hennes babysistah Hedvig. Vi får se vad det blir av det.

Apropå Sistahs så kommer min egna hem på fredag. Vi ska ta tärrängfordonskörkortet på söndag och jag har fortfarande inte hunnit plugga sådär vansinnigt mycket. Men, men, det löser sig =P

Idag har jag bestämt mig för att komma hem med något. Jag har försökt shoppa i flera dagar nu men inte hittat något. Skor och jacka är prio nummer ett för jag börjar frysa nu och jag vill inte bli sjuk.

Imorgon blir fett softa dagen. I allafall i jämförelse mot vad den brukar vara. Har bara naturkunskap och gympa och sen slutar jag =) I vanliga fall slutar jag runt fyra och nu slutar jag typ ett =)

Alla som har pallat sig igenom texten ända hit ner ber jag som hemskt mycket om ursäkt för det tråkiga inlägget. Lovar att skriva om roligare saker i framtiden =)
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback