OCH...PLIJÉ

Hej hå!
Har verkligen inte orkar blogga på några dagar. Har varit sååå trött. Borde egentligen gå och lägga mig omedelbums, men jag vill ju inte göra nån besviken så om jag är en snorig, förkyld zombie imorgon är det ERT fel! =P

Tävlingen gick i allafall bra. I början var det typ kaos för det var jättemånga som hade strukit sig. Men vi löste det hela och överdomaren var nöjd =) Kom dit vid halv åtta och riggade hela ljudanläggningen, plus mitt partytält som fick vara speakertorn. Det hade blåst ner under natten =( Men, men jag fixade det hela alldeles schälv *lite stolt*. Slängde sen i mig lite frukost eftersom tiden flög iväg och blev kvart i nio på fem minuter =P Resten av dagen fortlöpte som sagt rätt bra. Kom hem vid sextiden och nån timme senare kom päronen hem från fjällen.

Idag har jag haft spanska, naturkunskap och dans. I spanskan har vi fått en ny lärare som är pissdålig. Vi ska bara ha henne en termin dock men jäklar vad jag kommer att få jobba för att lära mig nåt. Jaja, det löser sig. Är ju inte helt ovan vid störda spansklärare. Den första jag hade var schizofren och paranoid.

På NK'n kollade vi på celler och klyvöppningar. Inget jag inte sett förut så det skiter vi i. Dansen var jätterolig, som vanligt. Funderade först på om jag skulle gå eftersom jag har varit ganska förskyld i helgen men jag bestämde mig för att gå och vara med så mkt som möjligt. Var med hela tiden eftersom det var så roligt och tv och en halv timme går ju fort då =P

Nu ska jag sova. Natti
zzzzz

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja, tv och en halv timme går fort. SÖÖÖT! :D hehe, hoppas du har det bra. Det är tråkigt att vara sjuk... :/ hoppas jag kan komma imårn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback