MÅNDAGSFLLLLLUM PÅ HÅLTIMMEN

Hallå!
Sitter i datasalen och väntar på att naturkunskapen ska börja. Har haft spanska och sen en fett lång håltimme. Spanskanhar inte förbättras, snarare tväromt. Vår lärare är sjuk i huvudet och eftersom vi är två klasser har hon bestämt sig för att vi ska ha bestämda platser för att "lära känna" varandra bättre. Trodde vi skulle lära oss spanska - inte ha barnpassning.

Är fett trött idag. Hoppas vi ska kolla på film om kvarkar eller nåt annat soft sen.

Igår bestämdes det äntligen. Vi är nu lyckliga ägare till en ny skoter =D. En Facer och den ska jag köra runt med hela vintern =) Ska ta terrängfordonskörkort om två veckor. Då får jag köra både skoter och fyrhjuling och sånt =)

Juste! Jag och Ida greppa en förmiddagsmellis i matsalen eftersom vi hade så tråkigt. Jag har nu äntligen lärt mig att äta filmjölk=) Det var inte så farligt. Ida hade gjort det gott med lite flingor och socker så det var riktigt mumsigt. Vi funderade även på varför skolor aldrig har yoghurt. Är inte det lite underligt? Vår lilla hypotes är att det är för att yoghurt är så trögflytande och kanske dyrare också.

Undra hur många ggr jag har backat under detta inlägg för att få det att stå korrekt? I meningen innan var det fem ggr.

Så, nu när vi har tagit upp din tid med lite flum hoppas vi att du känner dig lite bättre. Dessutom har vi fördrivit vår tid och ska nu ha naturkunskap, sen feta håltimmen igen innan individuellt val, i mitt fall - dans =)

Nu ska vi lyssna på "I don't like mondays"
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Hedvig

ni tjejjor är tokiga ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback