HUR ÄR STAN EN SÅN HÄR KVÄLL I SEPTEMBER?

Godkväll kära läsare =) Vad har ni haft för er idag?
Själv har jag haft en riktigt bra dag. Vaknade vid halv tio och softade lite. Gjorde klart italienskan till på tisdag och läste klart skoterboken till imorgon. Åkte sen in till slussen med Fille där hon vaccinerade sig mot hepatit. Vidare in mot city där vi lunchade på wayne's och sedan var alldeles för länge på H&M. Köpte en ny cardigan eftersom jag glömde min i danssalen och lite accesoarer. Ett armband faktiskt. Var riktigt längesen jag köpte ett armband. Och ett hårband...typ. Lite svårt att förklara. Hårkedja kanske jag ska kalla det =P Vi gick runt en lång stund och kollade på allt från skor till underkläder.

Nu ska jag kolla på Kocken och sen ska jag och Fille gå igenom lite inför imorgon. Ska vara ute i Berga vid nio imorgon så det blir att gå upp ganska tidigt =P

"Kör defensivt, ha livlig fantasi och ett sunt förnuft"...Nåt sånt var det i allafall =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback