TORSDAG

God Morgon
Har just vaknat. Är ledig idag, eller jag har en lektion men den skiter jag i eftersom Rannie Pannie tar sin student idag. Både jag och Hedvig läste nån insändare där en gubbe var skitsur på allla studenter som bara skriker och stöööör den allmänna ordningen. Men hallå, finns ju gränser för hur mkt gubb-pms en människa kan få. Det är ju helt underbart att se och lyssnar på alla studenter som är fulla och glada. Lite musik i stan är ju också bara trevligt. Fan vad jag längtar tills jag själv tar den. Det är bara 18 månader kvar...typ. Men jag är lite rädd också för vad min bror kommer göra då. På hans student var jag inte snäll. Usch vad jag retade honom på bjudningen för att han var så packad. Jag kommer at få igen för det =S

Igår var iallafall en skön dag det med. Hade italiano på morgonen och sen åkte jag hem och tränade, fixade och donade lite och träffade sen Iso i stan. Hon sklle hitta en outfit tills idag. Fiiin =) Sen blev det en mellismacka på Robert's coffé.

Nu ska jag nog äta frulle. Har också lovat mamma att städa lite här idag så det får jag väl ta itu med sen. Ha en bra dag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback