TORSDAG

Idag blev inte så jobbig som jag hade trott. Vi började halv nio med nationella skriv och hörförståelse. Det var rätt skönt. Tre timmar går så fort när man har nationella. Plötsligt var klockan elva och proven var färdiga. Sen hade vi ingen svenska och engelska hade vi ingen heller eftersom det är muntliga nationella prov och det var inte min och Hedvigs tur idag. Så vid elvatiden slutade vi och då gick vi till Sandy's och käka lunch. Utanför höll de på att spela in en serie eller nåt så vi blev statister under en tagning =)

Sen drog vi till hötorget och köpte en stämdosa till H's cello. Utanför kom sen en märklig snubbe och ville veta vilken skola vi gick i och vilka poäng vi hade för att komma in där och om vi ville ha sommarjobb och skit. Först sa han att han hade tjänat 1000 spänn på en månad men det blev inte vi så impade av så då höjde han till 30 000 och sen 43 000 och då gick vi. Finns ju gränser för hur genomskinlig man kan vara.

Vidare till H&M och Gina där jag provade en klänning som hängde som en säck potatis, tror att den kunde ha varit fin annars tyvärr. Kaffe på Wayne's och promenad ner till Stureplan och ner till Urban Outfitters där jag hittade en massa roliga saker. Inte så mkt kläder men smycken och läppgland och lite sånt.

Paus i kungsan för att säga till solen att den får stanna så länge den vill och sen till gallerian för att kolla underkläder, lite presenter och annat. Sen orkade vi inte mer och drog hem. Kändes som om klockan var typ halv fem fast den bara var halv tre =P
Har precis ätit lite yoghurt med cashewnötter och funderar på vad jag ska hitta på med en blommig falukorv när vi inte har nåt ris.
Tjingeling =P

Kommentarer
Postat av: Mästaren och Margarinet

Varför kallar de det inte internationella prov? Det är ju ändå engelska man snackar på ett av dem?

Postat av: Anonym

låter skönt:) jag var helt ledig:)

2007-05-03 @ 16:19:36
Postat av: Jörgen

Vilken är bästa TV-Serien?
Nu kan Du rösta på TheGuide!!

2007-05-03 @ 17:41:26
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Dag-Harald

har inte mastaren och margarinet gått i skolan?

Det har ju inget med det att göra, det är ju p.g.a. att hela landet har provet samtidigt! Hallåh.

Men anyway. Jag var också i kungsan i torsdags!! runt 16-17. Intervjuade en tjej från Minnesota...
Och så gick jag runt lite i gallerian och hittade massa underbara saker på oasis...! SÅÅÅ snygg gul klänning med ett skitsnyggt halsband (svart fjäril)Synd att den affären säljer så dyra grejer... annars: I LIKE!

2007-05-04 @ 23:55:24
Postat av: Cammo

Konstiga gubbar blä för dom liksom. Om inte du slutar med ditt nöt knarkande kommer du bli en(ditt nöt älskaden tog jag lite för givet där). Urban är bäst, de har ett läppbalsam i en rund gul burk som är himmelsk.

2007-05-05 @ 00:18:00
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback