SUNDAY, DOMENICA, DOMINGO

Denna söndag har varit märklig men ändå helt ok. Vaknade vid halv tio och käkar frukost. Har inte mått speciellt bra sen jag käkade de där spicy tomatos förra fredagen men idag var det helt outhärdligt. Det rann i näsan, ur ögonen, kliade och stack uppe i gomen. Fick en liten snilleblixt när jag kom på att min läkare sa att det är vanligast att aeare har pollenallergi och tyckte det var jättekonstigt att jag inte hade det. Dock tror jag att jag har det nu så vi drog in till stan för att hämta en receptbelagd medicin som egentligen inte var receptbelagd, så vi får väl se hur det går. Och så köpte vi Kestine. Knarka ner mig med några stycken och nu mår jag faktiskt mkt bättre =D
   Sen blev det en yoghurtglass för hela familjen och handling i Årsta. Hemma chillade jag sen i mitt rum. Har just cyklat lite och hjälpt mamma med tvätten. Ska snart ta en dusch och dricka en kopp te. Vi har fått ett te av min moster från NK som heter typ Änglate. Brukar vanligtvis inte gilla NKs teer men det här var gott =d Efter det får jag krypa ner nyduschad, med rena sängkläder och en ren pyamas i min säng. Cosy... Sen kan jag sova hur länge jag vill. Börjar ju vid tolv imorgon. Jag har aldrig fattat vad Bob Geldof menade med "I don't like mondays" =P

God Kväll, natt och morgon

CIN CIN


Nu ska jag titta på Galen i kärlek. Är den bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävgla terist att du inte kunde komma på skivan så jävla kuyl vare:PP blev lite missnöjd att dui inte va 18 äN:P aja hörs ngn gång:P

2007-05-21 @ 03:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback