SÖNDAG

Idag vaknade jag vid halv tio tiden. Gjorde frukost - ägg, yoghurt, hårt bröd, mums =P Sen stack jag och mamsen ut och sprang. Vi var borta i en trettiofem minuter och det var jätteskönt. Jag har inte kunnat springa på evigheter pga av mina knän men nu gick det riktigt bra. Vi sprang ganska lungt, men den rundan ska ta ca 30 minuter så jag tyckte jag var duktig ändå =P

Sen tog jag en dusch och lunchade lite. Yoghurt med banan och äpplekanel müsli. Och ett äpple. Mums igen =P
På eftermiddagen ringde Krippe så vi snackade en stund, jätteroligt, jag har inte snckat med honom sen vi var på bio. Han skulle ut och gå...i Ulriskdal av alla ställen. Mer tvättäkta estet får man leta efter =P
Efter det spelade jag lite gitarr, försökte plugga matte men jag fattade inte ens G-frågorna...och jag har prov på tisdag, hu =S

Har nu pluggat lite italienska som jag har prov i på onsdag och spelat lite mer gitarr. Ikväll ska jag se Wallander, hoppas den är spännande. Mamsen och Papsen är och kollar på en ny bil så jag får laga middag. Det blir marinerad kyckling med bulgur och mozarellasallad, men den går ut idag så jag får se efter som den är ok.

Härlig dag i allafall. Det kanske blir vår ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback