PINGST OCH MORS DAG

Hej alla. Igår var en skön dag. Gick upp vid halv tio och åt frukost på altanen. Sen åkte vi in till simrihamn och handlade lite. Hemma igen åt vi lunch och sen gic jag och Meena ut och kasta macka. Fan vad långt de kom. Finns värsta mackstenarna här. Kände på vattnet också, det var jättevarmt. Sen gjorde vi inte så mkt mer den dagen. Jag försökte bada på kvällen men det gick inte särskilt bra =P så det slutade med att jag kastade lite macka igen =)

Idag gick jag upp vid nio tiden och käkade frukost med mamma. Jag hade tänkt att överraska henne på morsdag med nåt men jag har inte köpt nåt till henne. Tänkte gå ut och plock några blommor och gå till macken och se om jag kan hitta choklad eller nåt där.

Senare ska vi in till Simrishamn igen och köpa någon maträtt till kalaset ikväll. Och sen ska jag träffa Ellen. Imorgon åker vi hem men jag hoppas på att snart kunna komma tillbaka igen. Vet inte hur länge jag får ha kvar min farmor blev jag påmind om igår så jag måste börja ta tiden i akt.

Glöm inte att gratta era mamsar idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback