PARIS HILTON DÖMD TILL FÄNGELSE

Morrn, morrn.

Vaknade nyss och har just gått upp. Jag och min lilla mamma håller på att göra frukost. Det blir havregrynsgröt idag, yummie =) Senare bär det iväg till stallet med Isola som kanske får rida jätten igen. Haha, det ser så gulligt ut när hon rider på honom =D Tar självklart lite bilder =P

Såg när jag öppnade min webbläsare att Paris Hilton har blivit dömd till fängelse, hör och häpna. 45 dagar ska hon sitta inne utan frigång eller förmåner. Det är nästan en och en halv månad =O. Stackarn, jag tycker faksiskt lite synd om henne. Hon har ju inte direkt växt upp med allvar i bakfickan så jag tror helt enkelt att hon inte riktigt fattade vad som höll på att hända. Men jag kan ha fel, vem är jag att ställa hypoteser om dem?

Hur som helst tänker vi alla på stackars Paris när hon (senast den 5 juni) åker in på kåken. Har hon tur kanske hon får ta med Tinkerbell. Och vad ska hända med Nicole Richie när Paris inte längre finns vid hennes sida, ständigt med en burger i handen?

Det kan ju hända att domen överklagas, men jag är inte säker på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback