KVÄLL

Har just packat färdigt nästan allt. Kommer att gå upp fett tidigt imorgon men jag kan ju alltid sova i bilen. Har just provat min nya klänning, som är en blåblommig liten sak från Indiska, mitt första plagg ever från den butiken =P Ska ha lite guldiga accecoarer till den och uppsatt hår. Har ni tur får ni se en bild =)

Vid sjutiden ska vi plocka upp min farbror och hans fru som också ska med. Ingen av dem har körkort så det får bli en liten road-trip ner. Hoppas det är fint väder när vi åker i Skåne, så himla vackert där vid kusten =P 80-årsfesten hoppas jag också blir kul. Hade jag varit hemma hade jag blivit nersupen av Isola på lördag...såg faktiskt fram emot det =( Men jag träffar ju bara min farmor en gång om året och det  är ju inte varje dag hon blir 80 så...ibland får man offra sg lite. Jag ser faktiskt fram emot att träffa farmor, nu när hon uppskattar mig liksom. Och alla andra där nere. Har vi tur kanske vi kan galoppera på stranden =D Det får man egentligen inte men ibland, när det inte är nån där, gör vi det iallafall =P

Efter att vi har hämtat dem blir det som sagt resa ner genom det långa landet falukorv. Hoppas det går smärtfritt =P Min mamma kör inte bil så ofta men...jag brukar ha en lugnande effekt på henne, så det ska nog gå bra. Borde egentligen sova nu men jag har liksom ingen lust. Ska se till så att jag har allting. Jag packar alltid i sista sekunden. Jag är verkligen ingen tidsoptimist men med packning är det liksom något som bara skriker "skjut upp". Trots det är att vara påväg det bästa jag vet. Jag älskar att resa och se nya saker, omgivningar, folk och annat. Det här kanske är lite freaky men när jag står på perrongen här hemma, och det åker förbi ett X2000, brukar jag alltid kolla vart det är påväg. Göteborg, Malmö, Karlstad, Jönköping, Linköping - det är alltid lika kul att se vart tåget och människorna i det är påväg. Jag vet inte varför.

Godnatt på er. Jag ska ta mig själv i kragen nu och göra det där sista, tråkiga men som ändå måste göras. Egentligen vill jag inget hellre än att bara krypa ner i min säng på direkten, men tyvärr är livet inte så kul.
Ha i allafall en bra fredag, det kommer jag ha =P

Kommentarer
Postat av: Isola

mi manchi!

Postat av: Isola

btw, jörgen? sluta spamma! Skriv inte saker som inte är inläggsrelaterade.

2007-05-25 @ 16:58:57
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback