KULIG DAG =)

Idag har varit en sån där avslappnad dag. Ni vet en sån som att himlen kan falla ner och det skulle ändå inte vara så farligt. Vaknade vid tio och var på datorn en stund. Får ett SMS där Martin vääääldigt gärna vill att jag ska baka något till honom. Det var ett skämt men vid halv tolv har jag inget att göra och tänker, what the heck, liiiite kan jag ju baka. Så jag gjorde en halv sats hallongrottor. Hoppas de smakar =P

Överlämnade dem till hans flickvän Isola som hade varit på BT och som jag mötte upp för att käka lunch med. Det blev sushi på mariatorget. Plejset var hur stort som helst, värsta labyrinten rätt in i huset bara. Skicoolt =)

Sen gick vi en kort bit till Wayne's och drack en kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord tills jag insåg att jag var tuvngen att dra hem för att göra mig klar till stallet. När jag kommer hem hittar jag ett litet kuvert som det står mitt namn på. Det har till synes inget innehåll men jag öppnar och hittar där en inbjudan till Dag-Haralds stundent. WHIIIIHOOOOO. Hoppaskuttskuttdansaruntiring =P Jag blev jättteglad. Rättstavat var mitt namn och allting, det har ALDRIG hänt förut.

Nu ska jag dra i mig nåt litet, är inte så hungrig eftersom vi åt sen lunch men nåt måste jag ta innan jag åker till stallet, annars orkar jag inte. Det får blir en macka och nån frukt. Imorgon har jag NP i matte så jag hoppas att jag får lite tid till att plugga också.
So long
chau
ciao

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Det är viktigt att stava namn rätt:)

Om jag smsar dig att jag vääääldigt gärna vill att du ska plugga till mitt juridikprov åt mig- gör du det då?

2007-05-07 @ 21:22:11
Postat av: Mange

Bli min goodybag!!! snälla lägg upp flera bilder på dig sötis:D

2007-05-10 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback