KONSTIG MORGON

Sitter just nu i datasalen och väntar på att Isola ska sluta så vi kan gå och äta lunch. Denna morgon har varit mäkta annorlunda. Kom till skolan och såg att vi inte hade någon italienska. Fan tänkte jag, jag kunde ju ha sovit en timme till. Så vi går ner i kafeterian och dricker lite kaffe och snackar om valborgen. Känns som evigheter sen vi sågs sist fast det bara var typ tre dagar eller nåt.

Sen går jag upp till spanskan bara för att se att jag inte har någon spanska. Fuck, jag kunde ha sovit till typ elva. Därför sitter jag nu här, men det är inte så jobbigt som det låter. Har faktiskt uträttat lite bra saker. Till exempel ringde jag just och bokade tid för klippning och toning. Jag ska tona mig ljust, lite guldblond. Så ljust det går utan att det ser konsigt ut alltså. hoppas att det blir bra. Det är därför jag tonar. Om det blir dåligt kan jag ju duscha som fan så går det väl till slut bort =P

Kollade förresten på min statistik på havremoppen idag och jag hade hela 109 sidvisningar och sextioåtta unika IP-adresser =D. Har alltså haft bloggen i typ fyra dagar. Dock hade jag ingen kommentar, skärpning där!

Kom faktiskt fyra igår på tävlingen så jag blev jättenöjd =P

Lägger in bilder både från tävlingen och klippningen ikväll

Have it =D


Kommentarer
Postat av: carro

aa det hade jag :)

Grattis till fjärde platsen!

Postat av: Karin

ska bli spännande:)

2007-05-02 @ 11:40:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback