I MIN MP3

Jag har tråkigt. Vill inte gå och lägga mig men samtidigt har jag inget att göra så jag tänkte lista vad jag har i min mp3. Ganska personligt. Vad modig jag är =P

1. 9 - 5 - Dolly Parton
2. Angels - Robbie Williams
3. Come Undone - Robbie Williams
4. Don't Bother - Shakira
5. Family Portrait - Pink
6. I Walk the Line - Chris Daughtry
7. In my Hands - Chris Daughtry
8. Irreplaceable - Beyoncé Knowles
9. Long Before Rock 'n' Roll - Mando Diao
10. Lose My Breath - Destiny's Child
11. Love Supreme - Robbie Williams
12. Molitva - Marija Serifovic
13. My Prerogative - Britney Spears
14. Pretty Fly (for a white guy) - The Offspring
15. Rumors - Lindsey Lohan
16. Stars - Roxette
17. Stronger - Britney Spears
18. Sweet Dreams are Made of This - Annie Lennox
19. The kids aren't alright - The Offspring
20. Why Don't You Get a Job - The Offspring
21. Wise Men - James Blunt
22. Work Your Magic - Dima Koldun

Aja baja, man ska inte döma folk på det sättet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback