HEMMA IGEN

Tisdag och hemma igen efter en lååång bilresa idag. Strandgaloppen i söndags var förresten riktigt härlig. Vi kom hem vid halv fem. Sov som en stock inatt. Vaknade och efter en stund kom pappa hem som hade besiktigat hojen. Nu kan han köra så mkt han vill i två år =D

Drog till plugget och hade svenska. Redvisade Tristan & Isolde med Isola som gick skitbra trots att vi inte hade förberett något =P Efter det fick jag veta att jag inte hade några fler lektioner den dagen. Slutade alltså halv elva men åt lunch med I. Åkte sen in till stan där vi mötte upp Camelita och hetsshoppade under en halvtimme eftersom de skulle tillbaka till bänken. Själv åkte jag till mammas jobb och hämtade pengar. Hon kommer sent idag så jag erbjöd mig att handla. Till Liljeholmen och handlade det vanliga - ost, mjölk, yoghurt, müsli, köttfärs, zucchini, sallad och bananer, så nu vet ni vad jag har i kylen =P

Sen satte jag mig på cykeln och trampade en stund. En liten dusch följde och sen smorde jag in mina ben med bus. Hoppas det blir fint =P Åt lite mellis och har sen suttit framför datorn.

Nu lyssnar jag på Britney Spears med everytime. Ooh, vad jag älskar den videon. Märkligt att den enda låten hon har skrivit själv är hennes bästa.

Om en stund börjar Cityakuten. Missar inte ett avsnitt =P Ikväll är det också House och American Idol. Hoho, helkväll, inte ofta det är det. Det är så jävla dåligt på TV nu så det inte är sant. Men å andra sidan kommer man inte titta så mkt på tv nu när sommaren kommer.
Puss på er alla
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jörgen gillar verkligen spam han:)
kul att du e hemma:) och har haft de bra^^

2007-05-29 @ 22:29:01
Postat av: Isola

eller hur, JÖRGEN VI BRYR OSS INTE

Postat av: Cammo

Fick typ en hjärtinfarkt.

2007-05-30 @ 23:05:24
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback