GIOVEDÌ

Provet igår gick jättebra. Var klar efter ca en timme och en kvart och gick sen och mötte mams. Vidare till min faster som fyllde år och lite tårta och bullar där.

Idag vaknade jag vid nio tiden och käkade frukost vid halv tio. Åkte till skolan vid tolvtiden eftersom jag trodde att jag började halv ett. Visade sig att jag började halv två. Men det gjorde inget för både jag och Isola var hungriga så vi gick till Wayne's och käkade. Back to school där vi gjorde nationellt muntligt prov i engelska med Jesper. Gick skitbra, läraren sa att vi var den bästa gruppen och att vi defititivt hade fått högsta betyg =D

Efter det och några thumbfives =P drog vi vidare in till stan. Var på GinaTricot och tittade efter en fin topp eller klänning men jag hittade innan. Vi averkade hela gallerian och såg dessutom Stefan Sundström (Stefan, who? som I sa =P). Vi kollade också efter en väska till Isos systeryster. Min topp hittade vi till slut på BIKBOK där jag inte har varit på år och dar. Vit med guldtryck.

Vi drog en repa på Wedins på drottninggatan och Åhléns nedervåning också innan vi gick till Hemköp för att jag skulle hitta lite käk till familjen. De får bakad potatis idag. Efter ett antal cirklar hittade jag iallafall vad jag skulle ha och vi satte oss på tuben hem. Kom hem alldeles nyss där pappa redan var hemma, men skulle iväg direkt för att kolla på en bil. Han säger hejdå till mamma och frågar om jag är hemma (då har jag redan haft tre dialoger med honom...seg?). Mams drog just ut på en liten springtur. Potäterna är i ungen och nu ska jag sjunga lite och kolla på AFV. Haha, så jäkla kul. Såg nån gång där det var en pappa som försvann i en ihopfällbar (?) båt. Försökte hitta klippet på YouTube men det gick inge vidare.

Jaja, nu ska jag vråla lite här hemma
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Isola

AFV är ju skitråkigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback