FRAMME

Ciao Belli
Har nu anlänt till Danmark =P och här är allt nästan sig likt. Min farmors fina hus är kvar iaf =) Vi möttes dock av värsta åskvädret, skithäftigt. Nu ska vi nog snart gå och lägga oss. Vi var fem st som delade på två pizzor vilket jag kan intyga inte gjorde oss särskilt mätta så vi har just ätit en lite nattmacka, mums =d
Stjäl just nu min farmors dator, vet egentlingen inte om jag får låna den. Men jag vet ju vad jag sysslar med...det vet iofs inte hon att jag gör =P
Imorgon ska vi nog förbereda en hel del inför kalajset imorgon men jag tror att jag smiter över till Ellen och Molle, mkt roligare där. Farmor kommer ändå bara vara stressad så jag är säkert bara ivägen. Resan hit tog drygt sju timmar inklusive ett litet stopp. Inte mkt alltså. Är van vid längre när jag åker till fjällen. Hade verkligen velat ta en kvällspromenad nu när det är så varmt men det har regnat hela kvällen och vi har suttit och pratat så tiden har liksom flugit iväg =P
Hoppas att det gick bra på redovisningen kära lilla Isola. Förhoppningsvis lämnade jag inte dig i sticket men det var nog hugget som stucket =P haha. Nu ropar Meena och de andra så jag måste gå
puss puss
Yours sincerely
Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback