Morning Glory

Morron =)
Vaknade vid nio tiden och åt lite frukost - Youghurt med banan, mums. Sen har jag kollat på TV, bläddrat i tidningen och upptäckt att vi har både TV1000 och CANAL+. Pappa, du är generös du.

Den här veckan har jag ingen aning om hur den kommer att bli. Jag hoppas att den lever upp till mina förväntningar. Idag är det genrep inför tävlingen på söndag. Vi ska möta Upplands Bro borta. Min första medalj kanske?

På torsdag ska Friendship Time ha spelning på Big Ben. Ska bli riktigt roligt. Jag kommer få träffa alla människor som pappa jobbade med när jag var typ två år och som jag inte har sett sen dess.

Sen måste jag till tandläkaren. Ståltråden bakom överkäken har gått sönder...igen. Jag är fan stammis där.
Sen måste jag plugga lite på de läxor som jag har nästa vecka. Vill inte känna mig stressad över det i helgen, då kan jag inte fokusera.

Dessutom måste vi försöka skicka hem låten till mig som vi gjorde (nästan) klar igår. Men internet fuckar sig...som vanligt.

Veckans sinnen 12
Jag lyssnar: På The Offsprings plattar Americana som jag av en händelse råkade hitta. "The kids aren't alright", "Pretty Fly (For a White Guy)" och "Why don't you get a job" går på repeat.
Jag äter och dricker: Granatäppeljuice som jag och min mamma köpte. Fråga inte varför. Och Cultura yoghurt naturell med goda bakterier, yummie. Bakterierna tror jag inte ett skit på. De dör förmodligen i magsäcken men wth det är gott.
Jag läser: Typ Dvärgen även om jag redan har läst den. Tro inte att det är för nöjes skull bara för det. Jag har en skrivning om detta onda lilla kryp nästa vecka. Kommer må fett illa efter det. Tur att jag får påsklov efter det.
Jag sniffar: På Escadas nya Sunset Heat. Men vet inte riktigt om jag fortfarande vill ha den. ALLA kommer köpa den. Hela Stockholm kommer lukta Escada i sommar.
Jag känner: Att jag vill ha vår...NUUU

Cin Cin =)

Kommentarer
Postat av: Isola

klart du ska ha den, det ska ialf jag ;P

2007-03-19 @ 16:22:16
Postat av: Sara

Vet du att din rubrik (morning glory) är en thailändsk maträtt? äh, bara undra:)

2007-03-28 @ 20:58:30
Postat av: Lea

Nähä, är det sant? Vad är det i den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback