Måndag Morgon

Idag är en härlig dag. Jag vaknar och soler strilar in genom persiennerna och det är sol sol sol och hyfsat varmt. Idag - som alla andra måndagar - börjar jag klockan tio i tolv, härligt eller? Dessutom slutar jag kvart över ett. Har prov i samhällskunskap idag. Lag och Rätt...jättebra att kunna, men ååh så tråkigt.

Efter plugget köper jag en kaffe och lunch och åker hem och kollar på TV...jag kanske ska knalla hem förresten...hm. Men jag måste verkligen plugga till matteprovet på torsdag. Har inte räknat ett skit på lektionerna men jag hoppas det går bra ändå. Städa mitt rum vore nog bra också.

Sen ska jag rida ikväll. Efter tävlingen igår, där jag fick väldigt bra konstruktiv kritik, vet jag nu vad jag måste träna extra på. Bilder från tävligen kommer i eftermiddag.
Ha en bra dag =)

CIN CIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback