M by Madonna

M by MadonnaDå var den här - Madonnas kollektion. Hoppas den går bättre än tracksuiten. Har spanat lite och det mesta är väldigt färglöst. Mycket vitt, mycket svart, lite marinblått och lite beige. Men det är ju det som kommer nu - svartvitt alltså. Det jag har sett är väldigt knäppt (knappar, inget annat), höga kragar, väldigt strikt och allmänt lite tantigt. Jag får lite kontorskänsla över det hela. Sen finns ju denna catsuit som ser riktigt cool ut i reklamen men som jag har svårt att hitta ett tillfälle att använda: plugget? jobbet? krogen? strippclub?
Hoppas jag ändrar mig.

Bild från H&Ms hemsida där man kan kolla alla plagg och köpa på internet.

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Jag har en grön liknande som väntar på att användas!
Eller den väntar mest på att jag ska gå ner 3 kilo...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback