Klirr i Kassan

Klirr i Kassan<-- varför kan inte jag ha en sån hund?
Sitter och lyssnar på Christina Aguileras "I Got Trouble" och har just kommt fram till vad jag ska göra när jag fått mitt studiebidrag:

1. Klacka om mina boots och metallicstövletter. Vågar fan inte gå en meter till i nån av dem
2. Köpa nya solisar på Åhléns. Har äntligen hittat ett par som sitter fint på mig. Ni anar inte hur svårt det är hitta "huvudsaker" när ens huvud har en omkrets på 53 cm...och då ska tilläggas att jag har ganska tjockt hår. Mät ert eget så fattar ni hur litet det är. Trots dess ringa storlek får det dock plats mer där inne än man tror =P
3. Köpa bikinin på Gina Trocot. Jag säger inte vilken det är för då springer ni och köper den och så tar den slut. (paranoid, nej inte alls =P )
4. Stimorol Fusion lime/jordgubb. Sen ska jag bara leva.

Cin cin (uttalas "tjin tjin", just so you know)

Kommentarer
Postat av: sara

jag har med skitstort huvud... skitjobbigt

Postat av: Anonym

Fast jag har verkligen litet huvud. Det finns inget värre än att köpa hjälmar. Finns typ bara små blåa med Nalle Puh på i min storlek =P

2007-03-22 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback