Anna Sjödin - Vem är du?

Lilla människa, vem tror du att du är? Krogbråkar inte så lite, får en dom och tror sen att det går att överklaga - till Högsta Domstolen dessutom! Tror hon att hon är speciell för att hon var ordf. för SSU? En sån här dom håller tingsrätterna på med hela tiden, de är inte konstiga men bara för att hon är Anna Sjödin så tycker hon att hon att saken ska tas upp i Hovrätten och Högsta Domstolen. Kände till en del om HD förut och fattade redan då att det aldrig skulle tas upp där men nu när jag just har läst om Lag och rätt i samhället har jag verkligen förstått hur absurd den tanken är. Och hon som är politiker borde ju verkligen veta. Nu vet jag såklart att dörrvakter kan vara riktiga assholes men att ett krogbråk skulle tas upp i HD är ju bara skrattretande. Snacka om hybris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt, Håller fullständigt med om Anna sjödin

Postat av: Crazypill

en himla soppa den där historien...

2007-03-28 @ 19:16:04
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Cammo

Jag kan svaret på frågan. Hon är ett jävla ägg.

2007-04-02 @ 09:19:32
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback