TORSDAGS-JA...NÅNTING SKULLE JAG SÄGA

Kväll på er. Funderade lite på det där med Pussycat Dolls tävlingen. Hon som vinner, tänker inte avslöja det här eftersom vissa faktiskt vill ha spänningen, men jag har iaf en liten teori om varför hon vinner. Kanske presenterar den när programmet är slut =P

Idag har jag jobbat igen som vanligt. Har haft en rätt kul dag idag =) Gjort lite saker utöver det vanliga. Imorgon får jag lite sovmorgon, slutar istället en timme senare men inte mkt att göra åt saken. Åkte iaf hem efter jobbet något försenad och tittade på cityakuten. Åkte sen in till stan för att möta mamma hos frissan. Tillsammans åkte vi till Götgatsbacken och käkade middag på Tiffany's. Värsta goda caecarsalladen med kyckling, bacon, kritonger och parmesan och en äppelpaj till efterrätt sen. Hur gott som helst. Hemma är vi nu och jag vet inte var päronen tog vägen. Fanns inget bra på TV och eftersom jag inte hade nåt bättre för mig cyklade jag en stund. Jag har faktiskt fått lite biceps av det där upptäckte jag idag =) Eller de är snarare mer framträdande än förut, växt vet jag inte om de har gjort =P

Hälsade på hos Martvig som hade kommit hem från sin resa. De var som peppercakes och efter som Hedvig, eller Heddan som min mamma föredrar att kalla henne =P hade vant sig vid en perfekt engelska och icke längre kunde tolka lite svengelska, varför hon mest såg ut som ett frågetecken där vi gick uppåt i trapphuset innan poletten föll ned =P Jag hämtade min gitarr, jag har inte varit hel under de veckor som den har varit ifrån mig, och fick samtidigt frågan om den var en tjej eller kille. Har aldrig sett på min ögonsten så, varför jag sa att den var hermafrodit, nåt bättre kunde jag inte komma på. Har dock tänkt lite på saken idag och jag måste nog säga att den är mer åt det manliga könet. Alla människor har ju liksom en sida tillägnad åt det motsatta könet. Jag tror att min gitarr är min maskulina sida lite grann. Eller ska tjejer spela piano? Det kanske är finare liksom. Jag har alltid fått för mig det. Är det tilltalande med tjejer som spelar gitarr? Om det inte är det så too bad för mig, för jag kommer aldrig kunna lära mig spela gitarr. Vet inte hur många ggr Krippe har lackat loss på mig för att jag är så värdelös =P

Nä nu ska jag bädda rent i min säng och sen sova gott till klockan nio. Imorgon är det fredag =D
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Karin

haha nä inte direkt... gonatt

Postat av: Jonna

sov gott:9
J

2007-06-28 @ 22:43:49
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Jonna

de är ju hemskt att se andra få paket.. du får nätshopa oftare som jag;P hhe..
J

2007-06-28 @ 22:45:24
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Precis jag brukar alltid kolla på det på 6:an vid typ 11, 12 tiden på kvällarna .. :P vet inte om det fortfarande går då. hm..

2007-06-28 @ 23:04:32
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: max

ja vet varför du tror att tjejer ska spela piano... ROBERT WELLS :P man vet typ inte vad han är för ngt:p

2007-06-28 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback