PYSSEL, NY BIL, KUSSAR OCH GLASS

Igår var en härlig dag. Vaknade vid åtta, gjorde iordning mig och traskade sen till arbetet. Snart åt vi frukost och satte igång med vad som skulle göras. Idag var det tidningsläsning på förmiddagen och pyssel på eftermiddagen. Sen var jag och handlade lite.

Åkte hem och cyklade en stund innan cityakuten. Sen kom mamma och vi käkade lite middag. Pappa kom senare hem med vår nya bil. Eller jag kanske ska säga lasbil - den är  enorm. En Mitsubishi där man sitter rätt högt och ett täckt flak därbak. Skitfin var den i alla fall och efter middagen tog vi oss en tur och hamnade hos mina kusiner i Söderby. Jag och Teddy snackade om OC, Desperate Housewives, tittade på Exposed och annat =)

Senare åkte vi hem och köpte glass på McDonald's. Med sån där varm kolasås ni vet, yummie. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag gå.

Ha en bra dag
Cin cin

Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag med*:P

Postat av: Karin

mm donken glass:p

2007-06-20 @ 11:00:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback