LISTA

namn: Lea från Eritrea, minus det afrikanska landet =P
födelsedag: aug 15
hemstad: Stockholm
ögonfärg: milerade
hårfärg: brun/röd
längd: 173
höger/vänsterhänt: höger
värsta ovana: jag har väl inga ovanor? =P
stjärntecken: Leo
sko stl: 38/39
är dina föräldrar skilda: nix
skor idag: Vagabond
din svaghet: att jag är för snäll ibland
Värsta rädslor: att mamma ska dö
mål för det här året: överleva till nästa skulle vara treligt =)
mest använda fras på msn: hallå, tror jag
det första du tänker på när du vaknar: att pappa aldrig kan vara tyst i hallen
dina bästa kännetecken: jag sjunger
när går du och lägger dig: vid halv elva/elva
favorit
färg: grön
sport: ridning
djur: hästar, katter
glass: Solero, peach yoghurt
godis: mörk, 70% choklad
affär: Alla affärer har något bra
sallad: Rocula
skådespelare: Julia Roberts
bokstav: E
nummer: 3
tuggummi: Stimorol Fusion Strawberry/Lime
helgdag: Sabado =P
årstid: alla
tandkrämssmak: Vad som helst utom Aquafresh
radiostation: Rix om jag måste välja
doft: vårt mjukmedel
kroppsdel på motsatta könet: ögonen

vänner och livet
vad vill du bli när du blir stor: Rich and famous =P
hur vill du dö: fort
vem av dina vänner är mest lik dig: ingen
vem är högljudast: jag, tror jag
vem får dig mest att skratta: Hedvig
vem har du känt längst: Rebecca
när grät du mest: när min sköthäst dog
vad är den bästa känslan i världen: lycka
värsta känslan: när man möter emos och ångesten väller över en
vart vill du bo i framtiden: utomlands, London kanske eller italien
om du fick ändra EN sak på dig själv, vad skulle det vara: orka hitta massa komplex
hur länge tror du att du kommer leva: jag kommer dö hastigt, kanske bli överkörd
svär: too damn much
sjunger bra: jo, det sägs så
duschar dagligen: nej
vill gå på högskola: ja
vill gifta dig: ja
tror på dig själv: ja
tycker att du är attraktiv: jodå
kommer överens med dina föräldrar: absolut
gillar åska: det är häftigt i min lägenhet men inte på landet hos mormor
spelar något instrument: gitarr
äger en iPod: nix
ber: ibland
går till kyrkan: nej
sover med gosedjur: ja, poppie, krullis och en svans
för dagbok: bara bloggen
dansar i regn: nej, gjorde det när jag var liten
sjunger i duschen: om?
this or that: this
pepsi/cola: cola
mcdonalds/burger king: donken
singel/gruppdate: singel
choklad/vanilj: choklad
jordgubbar/blåbär: vilket som
kött/veg: flexotarian =P
tv/film: film
gitarr/trummor: gitarr
adidas/nike: måste jag välja?
kinamat/mexikanskt: kinamat även om mexikanskt är godare
kakor/paj: paj
blind/döv: pest eller kolera?
vem var den senaste personen
du nuddade: Hedvig
du pratade i tfn med: mamma
msnade med: ellen
du kramade: Hedvig
du skällde på: mamma
sportade med: sportar alltid själv, hatar att fläska runt med massa människor
senast du?
skrattade: nån timme sen
grät: förra helgen
filmen du såg: minns ej
tuggade tuggummi: nyss
drog ett skämt: några timmar sen
sång du sjöng: Sahara Hotknights - Cheek to Cheek
var är du: på mitt rum
vad ser man utanför ditt fönster: vyer
lyssnar du på musik nu: nej
om ja, vad:
vad har du på dig: jeans, sverigetröja
vad är det på din musmatta: house of sweden (ambassaden i Washington)

Kommentarer
Postat av: sanna

svaR: tackar, ha en fin kväll nu!:D

Postat av: frida

fin hårfärg=) vill också vara röd/brun..

2007-06-02 @ 18:17:31
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Anonym

söt lista =)

2007-06-03 @ 23:11:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Cammo

Sahara!!!:)

2007-06-04 @ 11:39:47
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback