FREDAG MED RUSSIN, FIKON, LAX OCH DAMMSUGNING

Har just sett på Skruva den som Beckham. Den är så sjukt mysig och rolig. Fan vad jag saknar fotbollen när jag ser den. Jag har faktiskt spelat fotboll i sju år, men knäna tog för mycket stryk så till slut var det bara att lägga ner =(

Idag har jag städat och lite sånt. Var också inne i stan och - med risk för att låta som en dam med 40års kris - gjorde några ärenden. Hämtade mitt betyg och där mötte jag typ den mest korkade människan nånsin. Jag kom och sa att jag skulle vilja hämta mitt betyg. "Var du inte på avslutningen?" frågar hon. "Nej" sa jag och såg lite undrande på henne. Hon letade lite och frågade sen samma fråga igen. "Om jag hade varit det hade jag ju tagit dem" idiot hade jag tänkt avsluta meningen med, men jag gjorde inte det. Nåt svar fick jag inte men däremot mina betyg där jag såg  att lärarfan har satt VG på mig i historia. Jag ska fan överklaga, jag har alla mina arbeten sparade och han kan inte kugga mig för ett fucking prov. Här ska krigas, han ska fan få veta att så lätt jävlas man inte med mig!

Fortsatte, jävligt sur, in till stan och tittade lite. Jag kan inte hitta min tröja, den verkar vara slut, borta=(. Tiden rusade iväg, som vanligt och till slut var jag tvungen att kasta mig på tuben till mams jobb. Lämnade in lite papper och så till min chef. Fler ska in dock. Måste fixa konto till min lön och så. Börjar som ferieanställd aktivitetsassistent på måndag. Först blir det en introduktionsvecka och sen jobbar jag som vanligt. Ska ha lite aktivitetsgrupper med gamla människor, typ lite musik, bingo, tidningsläsning och sånt. Det ska bli skitkul =)

Jag och mamma gick och handlade, åkte hem och fixade middag. Förrätt blev getost på spisbröd med fikonmarmelad, mums. Och sen gjorde vi laxgrillspett med zucchini, champinioner och lök med couscous och sallad med mozarella och rödlök. Sen somnade hon på soffan och jag och pappa kollade på golden league.

Jag har haft så jäkla ont av den där jävla ståltråden som river upp min läpp och sticker min tunga som en knivhuggare light. Till slut blev jag så trött på den att jag bad pappa ta bort det med avbitartången. Så jag la mig under lampan vid diskbänken och sa åt honom att klippa eller dra eller vad fan han ville. Han hade tänkt att bara klippa bort en bit med halva gick upp och då drog jag bort den istället. Min tandläkare kommer inte bli glad men det skiter jag i.

Sippar just nu lite kaffe och lyssnar på musik. Saknar min gitarr som är hemma hos peddo. Ska hämta den imorgon, står inte ut en minut till utan den.

Ska även rida imorgon. Vi får se hur mkt ridning det blir dock eftersom det är en H2 och sista gången. Rider istället för Hedvig som är på Hultsfred.

Kollade förresten på cityakuten igår natt. Det är ju sommarlov för fan =)

Kommentarer
Postat av: Annelie

tycker inte om den filmen,måste se den igen tydligen.Ha en fin morgondag!

Postat av: Helena

Godmorgon! Jo det var jättevarmt i solen och klarblå himmel, men visst var det kalla vindar. Vi åt ute men det var jacka på!Klappahästen från mig och ha en bra dag!

2007-06-16 @ 08:22:59
Postat av: Sandra

Skruva den som Beckham är mysig :)

2007-06-16 @ 08:33:40
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Anonym

Aaaaaj det där med fingret lät inte kul =(

2007-06-16 @ 09:42:40
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Gillar också den filmen :)

2007-06-16 @ 11:20:43
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Nina

tack detsamma..

2007-06-16 @ 11:28:58
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Liza

sommarlov är härligt!! Önskar att jag också hade ett o slapp jobba ^^ Kram!

2007-06-16 @ 12:36:10
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Natta

tack så jättemycket :) jo men jag tror inte du hittar den. när jag köpte den fanns det bara två kvar. köpte den för ett tag sen :P men lycka till ;D

2007-06-16 @ 21:08:57
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback