FREDAG, FRIDAY, VIERNES, VENDERDÌ

Jag ska börja med att stolt säga att jag har fått en kusin =D Det är min faster som bor i New York som har fått en liten dotter. Hon är konstnär och lite sånt, fotograferar mkt. Hon har gjort omslaget till bla Maria Mena och dessutom gjort Sony BMG loggan. Lite stolt faktiskt =P

My, my har jag haft en härlig dag eller? Igår var jag på Ranveigs student, det var askul. Fick äntligen träffa Martin, som jag känner fast jag inte har träffat honom ordentligt =P Haha, toppenkille, ni är så söta tillsammans du och han Hedvig. Dessutom ver hela tjocka släkten Haraldsen fast andra sidan där. Mammasidan men jag minns inte vad hon heter. Två helt underbara kusiner har ni iallafall. För att inte tala om din syster =)

Slutade med att jag, Hedvig, Ranveig, Camilla och Martin var i Hedvigs rum och snackade massa. Jag pratade om alla mina skador: min tå som jag brutit på två ställen, när jag satt fast med fingret i symaskinen och sen körde igenom det, nåt mer och nåt mer, jag minns inte all skit jag sa, ledsen att ni behövde stå ut med det. Jag skyller på champangen, även om jag nästan inte tog nåt=P Sen drog Martin och Ranveig iväg på partyäventyr i stan och jag, Camilla och Hedvig kollade i skolkatalogen. Drog sen hem tillsammans med Camomilla och vi kollade in hur polisen tog ett fyllo på Älvsjö station, vilket är den största action jag nånsin har upplevt där. Älvsjö station är som ett atombombat New York - en stendöd metropol. För att liva upp stämningen lite mutade Camilla mig med femtio spänn om jag ropade "polis, polis, potatisgris" till, jo justdet - poliserna =P Om jag gjorde det eller inte ska jag lämna till er fantasi...Och så blev det ju några trudellutter på Allram-sången också, haha =)

Hemma igen messade jag och fråga om hon kom hem ordentligt. I tillståndet mellan vakenhet och sömn fick jag ett svar där det stod att det nog skulle ta ett tag. Stackare, hoppas det gick bra för dig till slut iallafall

Vaknade idag vid halv elva och hörde massa fotsteg i lägenheten. Det här kommer bli komplicerat, men nu har jag iaf varnat er =P Blev först lite förvirrad och tänkte att det var lördag. Sen fattade jag att det Var fredag och tänkte att mamma var hemma för hon är ledig varannan fredag. Sen kom jag på att hon ju var ledig förra fredagen och klyftig jag är så brukade jag uteslutningsmetoden och insåg det var pappa. Fatta att jag blev rädd när jag gick upp och märkte att ingen var hemma. Skitäckligt! Jag bor ju i ett nybygge så det ska inte finnas några gamla icke-övervandrade-till-den-andra-sidan här. Till slut upptäckte jag att deras fönster var öppet och att det var det som gjorde att det lät så. Helt sjukt att det kan låta så likt fotsteg =O

Åt sen lite müslifrukost, var inne på datorn och kollade på tv. La mig och degade i sängen och kollade på Americas Funniest Homevideos, Ellen Degeneres show och Vänner hela förmiddagen. Sen åt jag lite müslilunch innan jag stack till plugget för att ha gympa. När jag kom dit blev jag förhörd om vad jag hade gjort på italienskan och matten av en viss person. Jag blir fan galen. Hon är väl den sista som har nåt med det att göra! Vi hade iallafall ingen gympa utan skrev utvärderingar istället. Fick också veta att jag får det betyg som trodde i matte, jättenöjd =)

Så istället för att gympa gick jag och Hedvig på Wayne's och drck lite kaffe och smoothie. Drog sen vidare in till stan där jag hitta en jättesöt gul klänning men som hade jättekonstig form =S Vet nu iallafall att jag vill ha en gul klänning, så det ska jag köpa. Och ett par guldiga skor och en fin present till min syster. Köpte iallafall ett guldigt diadem som är jättefint =)

Mötte mamma, gick och handlade och har varit hemma sen dess. Imorgon drar jag till stallet och på kvällen blir det sexiga pirater på Sergel. Ha en fin helg =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så mkt..
å tack det samma!

Postat av: Helena

Nej det gäller inte att döma någon, det är ju bara på kul och se vad olika människro tycker!

2007-06-01 @ 23:56:22
URL: http://www.beverlyhills.bloggs.se
Postat av: max

the müsli keeps the morta running

2007-06-02 @ 00:03:39
Postat av: Junitjej

Svar till Lea: Fast jag vill helst ha reecpet på något man kan äta hemma på helgen (ej picknick).

2007-06-02 @ 00:05:39
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: A&L

waynes va ett bra val tjejen!!;D

2007-06-02 @ 00:22:13
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: sanna

svar: ja jag håller med

2007-06-02 @ 00:34:40
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Regina

jag vill också ha en gul klänning..Fint när man är brun :)

2007-06-02 @ 01:03:22
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Majsan

Mm visst är hon....=)

2007-06-02 @ 01:10:34
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: carro

a det är sant !:)

2007-06-02 @ 07:37:26
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: Cola i glasflaska är det godaste som finns

2007-06-02 @ 08:55:10
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Tilda

kul med en kusin

2007-06-02 @ 09:17:33
URL: http://ttildus.blogg.se
Postat av: Cammo

Haha knäppis, det va så röligt. Ramvej borde ta studenten flera gånger.

2007-06-04 @ 11:46:04
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback