RINGEN ÄR SLUTEN

Har nu läst klart Harry Potterboken. Jag trodde att det skulle kännas sorgligt när jag hade läst ut den men det gör det inte. Tvärtom faktiskt. Det känns bra, som att cirkeln är sluten liksom. Jag kommer ju läsa dem igen...och igen...och igen...=P Tidigare har det alltid kännts tomt när jag har läst ut en bok men konstigt nog inte nu. Jag vill verkligen berätta allt som händer men jag ska hålla mig. Åtminstone några månader så folk får tid att läsa den. Råkade avslöja lite av innehållet till min kusin när vi käkade på en indisk restaurang idag, vilket resulterade i att han hotade med att hälla ner hela sin windaloo med hjälp av en tratt rätt ner i min trut, haha. Direktbiljett till sös betyder det egentligen =P
Nä, nu ska jag sova och om nån är nyfiken på vad som händer så svarar jag gladeligen =)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback