MÄRKESKO(NTRO)LL

KLÄDER
Skor: I sommar - mina Vagabond och Friis & Company sandaler och mina skor från Esprit
Sneakers: Converse
Linne: Victoria's Secret
Underkläder: H&M

ACCESSOARER
Väska: Björn Borg
Plånbok: Lo mismo
Solglasögon: Ray-Ban
Klocka: Zodiac

TEKNIK
Tv: Pioneer
Stereo: Grundig
Mobiltelefon: SonyEricsson
Mp3: Iriver
Dator: iMac
Kamera: Olympus

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Palmolive
Hårprodukt: Shockwave Hairstyle, annars inte mkt
Parfym: Ralph Lauren - Rock
Hudkräm: Dr. Hauschka
Schampo: Herbal Essences
Balsam: Herbal Essences
Medicin: Betapred, Lovartadin, Aerius, Protopic, bla bla bla och bla bla bla
Vitamin: Vitamintillskott är bara strunt. Finns ingen anledning att proppa i sig massa som man ändå bara kissar ut.
Huvudvärkstablett: Ipren i ur och skur

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka
Öl: Om det ska varam, så Corona i så fall
Vin: Nåt vitt helst
Bröd: Wasa knäckebröd
Choklad: Naturgodis eller Gottecenter på Hötorgets choklad =d
Glass: Nån med choklad eller Solero Peach Yoghurt

HEMMA
Säng: DUX    
Lakan: Vita
Espressomaskin: Lattevisp
Kylskåp: Electrolux
Porslin: Ikea

FÄRDMEDEL
Bil: Mitsubishi
Flygbolag: SAS, Malmö Aviation
Taxibolag: SL =P
Cykel: Crescent

ÖVRIGT
Frisörsalong: Minns inte vad den heter men den ligger mitt emot Nalen
Bank: Handelsbanken, SEB
Bensinstation: Statoil
Gym: Mitt vardagsrum eller skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback