LACK OF BANANAS

Jag fick frågan häromdagen om min bananhysteri har lagt av. Jag hade för nån månad sen en period där jag kunde käka två - tre bananer om dagen. Jag funderade lite över det idag och jag tror att det berodde på kroppens sätt att hantera brister. Jag har ganska lätt för att få brist på kalium och det är något som finns i bananer. Jag hade nog kaliumbrist och så kände kroppen det och därför blev jag sugen på banan. Nu är jag inte sugen längre. Det där är lite ballt, att kroppen vet vad den saknar och sen bara reder ut det själv utan att medvetandet tänker på det.
BANANA
Förövrigt har jag jobbat idag. Hade nån gåträning och assisterade vid en logopedi. Gruppgympa och sen hade jag lite frågesport på eftermiddagen med några stycken. Det är alltid roligt =) Lagade en stereo också =P Åkte sedan hem och cyklade och duschade innan cityakuten och här sitter jag. Ska snart göra middag.

Imorgon börjar jag klockan tio men slutar en timme senare ist. Inget jobbigt dock, det är ju fredag och dessutom min sista dag innan jag är ledig i två veckor =P Ska åka till Borås och till Skåne för att hälsa på mina släktingar.
Päron kommer nog hem i helgen. Både kul och tråkigt samtidigt. Jag hade lätt kunna vara ensam hemma en vecka till =P

Hoppas ni alla har haft en bra dag =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Minna Hokka

Haft en jätebra dag:D sj

Postat av: Karin

haha that's me;) jag är hemsk

2007-07-12 @ 19:11:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linn

ha en bra kväll:)

2007-07-12 @ 20:07:02
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback