KORV MED BRÖD HETER DET

Morning alla
Börjar inte förrän vid ett idag så nu har jag just ätit frukost och jag funderar på om jag ska cykla men jag tror inte jag orkar. Kanske åker in till stan istället. Det är så mkt jag behöver. En klänning, en tröja, solisar, skor mm. Så förhoppningsvis får jag spendera lite pengar snart =)

Jobbar sent ikväll. Vi ska ha grillfest så jag kommer att få springa som fan med korvar och ketchup och senap i flera timmar. Kommer nog att bli lite tufft men ändå roligt =)

Mina chokladbollar blev smaskens, ska äta upp resten idag =P Hoppas det blir lite sol idag.
Ha en bra dag =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Isola

aww sötis du får ha en skitbra dag (: så ses vi om typ två veckor! Puss och kram, älskar dig <3

Postat av: Karin

ah de blåa är ju coola

2007-07-04 @ 10:58:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Roligt med grillfest :)

2007-07-04 @ 11:33:35
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback