INGEN RUBRIKFANTASI IDAG

Morrn på er =D
Hade ni nån tur igår då? Det hade jag =P Kollade lite på Live Earth på natten också och då uppträdde Pussycat Dolls på scenen UTAN (oj, nu höll jag på att avslöja vem som vann =O) vinnaren av The Search for the Next Doll. Weird, tycker jag.

Ska in till stan igen, glömde lite saker igår. Nä, nu ska jag prova min nya ögonskugga =) Var ett tag sen jag red nu så jag har lite avbstinens. Därför slänger jag in en bild på när jag tävlade min ögonsten Crest för första gången och vi kom tvåa =)

Snyggaste ekipaget

Kommentarer
Postat av: Angie

Hihi, jag satt också & bara WHAT :O när the new one inte var med. Men avslöja inte vem som vann då kan kan jag inte leva ;)

Postat av: Mija

jag lider av hästabstinens....
suck

2007-07-09 @ 18:43:13
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback