HOTDOGKVÄLL

Äntligen hemma från jobbet. Gubbarna och gummorna älskade det! Lite visor, grillad varmkorv med bröd och vin till. Jag var grillmästare och grillade och tillredde alla korvar medan de andra sprang runt och tog beställningar och serverade vin. Jag var en fena på det där =P De satt ute jättelänge och glömde bort att det var kallt, nåt som jag inte gjorde - jag hade tre tjocktröjor på mig, trots att jag stod vid grillen. Norpade två korvar till mig själv också, det tyckte jag att jag var värd =P
HOTDOGKVÄLL
Gick iallafall hem, bussarna går så konstigt efter sju. Det var jättehärligt! Gick vägen nere vid marinan och tittade på alla måsar som just lärt sig flyga, gud så söta de är. Alldeles grå och ulliga. Varför kan de inte alltid se ut så?

Nu ska jag duscha och sen ska jag äta upp resten av mina chokladbollar. De som ni ser därnere =P
Ha en bra kväll
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback