GOA GOA

GOA GOA
I höst fyller pappa 50 och jag och min syrra har länge tjatat om att vi vill åka nånstans. Vi radade upp förslag som Karibien, Maldiverna, Kambodja, Australien, Maritsius, Zanzibar, Madagaskar osv. Sen kom dagen då vi satte oss vid ett bord och de sa "Vi har nåt vi skulle vilja berätta". Fatta livrädd jag blev, jag trodde de skulle säga att vi skulle få ett syskon eller nåt. Istället säger de att vi ska åka till GOA i Indien! Fatta glada vi blev =D. Hela familjen, till Goa när pappa fyller år. Mitt i november när alla nordbor börjar krypa ihop under paraplyn och trängas i busskurar då kommer vi ligga på en strand på Candolim Beach som är ett ganska lungt ställe men knappt en kilometer därifrån ligger Calangute Beach som har mer turist- och partyliv. Då kan man vara där på kvällen =) Det ska bli så jäkla härligt, jag längtar som fan. De sa att vi var så nära att åka till Senegal, vilket också hade varit häftigt men resebyrån kånka eller nåt så då vågade de inte satsa på det. Kuba var också på kartan och det hade också varit jäkligt kul men bara att komma dit skulle ta ett dygn typ och till Kuba kan man ändå åka till senare i livet.

Goa blir perfect. Dessutom är det tänkt att jag ska åka till Rom strax efteråt. Jäklar vilken höst jag kommer få =)
Vad ska ni göra då?

Kommentarer
Postat av: alicia

åh va roligt!!! :)

Postat av: erica

ja klart finns på vera moda köpte den i för går

2007-07-01 @ 17:22:37
URL: http://ericcas.blogg.se
Postat av: Isola

"fatta glada vi blev" "fatta livrädda vi blev"
hehe jag fattar;)

2007-07-02 @ 11:44:59
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback