Vingklippt ängel

Vingklippt ängelMan kan vara en helt perfekt person: snäll, söt, duktig och bra...men utan vänner är man ingenting. Fan Hedvig, tur att de klippte av vingarna på dig, annars hade du flugit upp till himlen som den ängel du är! Utan dig är jag=niente


Vi är de som kan dansa när det kränger för hårt
Vi är ängsliga höns inför sånt som är svårt
Vi är de som vill härja som vinnande hjältar
Vi kan om vi vill men vi kräver support

Vi är lördagens änglar och söndagens knott
Vi är de som förbannar det gråa i grått
Vi är rastlösa änglar och virvlande dårar
Vi är dansande clowner på ont och gott

Allt som vi sa då
Tänk att man kunde säga så
Vi snacka skit om alla vi kunde klandra för att komma på att vi bara
Hade varandra
Det kunde varit några andra...men det var vi =)





L.W

Kommentarer
Postat av: isola

åh, vad gullig du är!! jag blir ju helt rörd...

puss på dig, du är sötast foreverever!

2007-01-09 @ 19:38:09
Postat av: isola

isola: ÄR DET DÄR VERKLIGEN WINNERBÄCK?
lea: ja? jag säger ju att han är bra!
isola: ...
lea: du måste ju lyssna på texterna!
isola: men du gillar ju inte Kents texter?
lea: meh, jag kan inte RELATERA till kent.

haha! du är sötiz.

2007-01-11 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback