Just my luck

Lägger mig efter en halvtimmes dusch och ska precis somna när jag hör ett pip. Ignorerar det och efter en liten stund kommer det tillbaka. Igen och igen och igen...Brandlarmet, suck. Hela familjen sover och jag måste försöka få er skiten och ta ur batteriet. Kan det inte så jag får gå och väcka mamma. Då vaknar pappa också. Ingen blir arg dock men det är onekligen irreterande. Märkligt det där med brandlarm. Jag började tänka på hut farligt det där egentligen är. När jag hörde det så tänkte jag direkt att det var batteriet och inte att det brann. Lite farligt att man bara avfärdar det. 
   Drömde sen hela natten att jag var sjuk, vaknar på morgonen  och vad är jag?...justdet, sjuk. Har spränghuvudvärk, feber, hosta, skakar och kan knappt ta mig upp ur sängen. Pallrar mig till köket och tar två Ipren. Somnar om och mår sen lite bättre. Men har fortfarande huvudvärk. Knaprar i mig lite bröd med marmelad. Har inte ätit en marmeladsmörgås sen åttan, men idag, just idag ville jag ha det. Wierd. Så nu sitter jag här, drogad på apotekpiller, med 38° feber och tittar på Flipper på TCM. Lite sad, jag vet men kom på nåt bättre själv. Ska lätt kolla på Finding Nemo sen och plugga lite historia. Och som freaking vanligt kommer jag att vara helt frisk. Är alltid bara sjuk en dag. Wierd igen. 
   Kram, ingen puss idag =P  <3

Kommentarer
Postat av: isola

nejtack, ingen puss! ;-)

men sööötnos, södra saknar dig, kom tillbaks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback