Horseface no 1

Horseface no 1
Sorry fröken Maggio men...din stil går inte riktigt hem hos mig. Jag fattar inte varför hon är så hyllad. Folk gillar hennes musik men jag måste erkänna att första gången jag hörde "dumpa mig" trodde jag att det var nåt slags skämt.

Och när jag läste i nån tidning att hon har sjukt häftig klädstil börjar man ju undra. På bilderna på henne där hade hon bara konstiga outfits.

Dessutom ser hon ut som en häst. Hon har ett riktigt hästansikte, precis som Tori Spelling i Beverly Hills ni vet. Hon är också horseface. Kanske lite personangrepp men
1. jag tror inte hon precis hänger här ändå
och
2. det får man stå ut med när man har gett sig in i den branchen.

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Jag hörde också den och tänkte "Vafan är det här?!"
OCH hon HAR konstiga jävla kläder... Hahaha, äkta tori spelling -ugly version

2007-02-22 @ 10:18:20
Postat av: Dag-Harald

killen på min blogg heter taye diggs förresten och är min pojkvän. :D

2007-02-22 @ 10:31:29
Postat av: Cammo

Hhaha bra inlägg!!! Jag fattar inte varför man ger ut en skiva om man låter som en unge. Anti MänniskorSerMerUtHäst klubben går jag gärna med i. Om du har en sån ;)

Postat av: Isola

Hahaha! hon ser faktiskt ut som en hästrumpa!

2007-02-22 @ 14:58:44
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Lea

Ja, den klubben är så startad nu. Veronica Maggio och Tori Spelling är de första medlemmarna. Fler tack =P

2007-02-22 @ 16:37:08
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Cammo

Jag har en perfekt. Men det går inte att säga högt :/

2007-02-23 @ 22:52:05
Postat av: Lea

Efter att ha sett kvällens omgång av Let's Dance så är självklart även jurymedlemmen Maria Öhrman medlem. Riktigt horseface där med. Fast jag gillar henne iallafall...men ett horsface förblir hon ändå.

2007-02-24 @ 00:09:28
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Tedelom

Vad säger du? Maggio är ju sjukt sexig och har en nice klädstil! Hennes musik är också riktigt bra...

2007-03-06 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback