Agneta Sjödin - Jag ska spjäla dig!

Inget ont om Agneta Sjödin. Hon är en jättetrevlig programledare som inte gör så mycket väsen av sig och som är omtyckt av typ alla. Men nu ber jag dig - snälla...SNÄLLA gör nåt åt din hållning människa. Den är grotesk. Din hållning ser precis ut som kvinnor gör som har komplex för sin längd. Måste hon kura ihop sig så? Stå stolt och sträck på dig. Jag är också relativt lång men jag sträcker på mig som eiffeltornet. Hon skulle bli såå mycket snyggare. Hon får vara hur gravid du vill, det spelar ingen roll, det är ingen ursäkt. Tony Irwing måste bli galen av att se henne bland alla dansare med ballethållning, Gör du inget till nästa vecka kommer jag och spjälar din rygg...Beware!

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Håller med! Jag kollar inte på det, men hallå. Och kan hon byta kläder? Usj. Rösta ut lasse, han är inlagd på sjukhus idag stackarn.

And by the way, heggy måste också göra något åt sin hållning, spjälka henne för mig.

Postat av: Lea

Ellerhur! De kan fixa hennes outfits också. Skulle uppskattas.

Angående FF, ok, i'll make a try

2007-02-17 @ 17:16:47
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Isola

wtf?

2007-02-17 @ 22:55:43
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback