SHOPPING OCH RESEDAGBOK

Godkväll på er.
Det blev inte så mycket blogging idag som jag trodde att jag skulle hinna med. Efter skolan åkte jag in till stan, växlade pengar, köpte luciaband och dessutom hittade jag ett grått linna på H&M. Ni får se det imorgon för nu måste jag krypa ner i bingen. Imorgon blir en späckad dag. Lektioner till tio över fyra och sen direkt till stallet där vi tränar på uppvisningsritten till Lucia. Yeye

Har förresten inskaffat en resedagbok. Från och med nu ska jag föra dagbok varje gång jag reser nånstans. Åh, jag önskar jag hade tänkt på det när jag var i Goa. Eller i Washington förra året, eller i Liverpool året innan =( Jaja, nu blir i allafall alla mina resor dokumenterade från denna stund och för alltid och till dess ska jag ha hunnit med en hel del resor.
Natti =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback