LIVLISTA

Hitta denna hos Dag-Harald

SKOLA/JOBB
Jag studerar.
Klart...evighetssyssla
Jag jobbar....
Förhoppningvis i sommar
Jag har somnat i skolan/på jobbet.
Japp, på engelskan. Vakna av att saliven rann ner ur mungipan, men det kanske hör till nedanstående rubrik...?
Jag gör nästan alltid mina läxor.
Typ...ungefär...nästan
Jag har missat mer än en vecka av skolan.
Vem fan har inte det?
Jag underkändes i (eller avbröt) mer än en kurs i fjol.
Nej...men jag går ju bara i ettan ännu, har god tid på mig.
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.
Typ paljetter från fritis i tvåan.
Jag har fått sparken.
Nej, jag måste kämpa för att komma därifrån =P

SKAMLIGHETER
Jag har sagt lol i en riktig diskussion.
Aldrig nånsin, har aldrig varit mitt ord riktigt
Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
Självklart, Lejonkungen t. ex. kan inte hålla dem tillbaka
Jag har pissat på mej av skratt.
Nej, men vi körde alltid det tricket på min kompis hund när vi inte pallade att gå ut med honom. Ni vet, man gör dem så glada att de pissar på sig...funka alltid
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
Nej, jag blev avskräckt när min (icke)kompis gjorde det.
Jag har gråtit av skratt.
Absolut, oftast när pappa dansar Let's Dance danserna. Man vrider sig.
Jag har limmat fast min hand i något.
Nej, usch...jag hatar kladd. Och sand, jag AVSKYR sand. Det kommer in överallt och sitter i strumpor och maten och usch, panik
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
Hm...kanske
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.
Jo, mina strumpbyxor när jag satt på lilla gubben på junibacken i tvåan

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom.
AE och sen hade jag navelsträngen två varv runt halsen så jag höll på att kvävas. Tur där att de hann klippa den...eller?
Jag har fått stygn på ett öppet sår.
Nej, aldrig sytt nåt
Jag har brutit ett ben
Nej, men min stortå - på två ställen. Operation, gips upp till knät och kryckor i två veckor
Mina tonciller har tagits bort.
?
Jag har suttit hos läkaren med en vän.
Det där har jag aldrig fattat mig på
Mina visdomständer har tagits bort.
Nej, det är därför jag är smartare än alla andra =P
Jag har genomgått en allvarlig operation.
Skulle vara tån då
Jag har haft vattkoppor
Ja
Jag har haft/har astma.
Nope, även om det är väldigt vanligt vid AE. Jag har matreglerad AE istället. Mycket mer sällynt, I'm so special =P

Nä, nu måste jag verkligen sova. Åker till Borås imorgon, tidigt...suck

Kommentarer
Postat av: Millan

Va roligt att du kommit tillbaka till bloggen :)

Postat av: Dag-Harald

Känner mig hedrad!

2007-04-21 @ 19:43:33
URL: http://colalight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback