Juldagen

Dena lilla dag har varit sjukt seg, men härigt seg liksom. Har druckit kaffe, sett på Mr & Mrs Smith, degat och tagit det allmänt lungt. Ska gå och handla sen för att få lite luft för vi ska ha gäster sen. Ska bli riktigt trevligt. Nu väntar jag på att resultaten i fototävlingen ska komma. Jag SKA fan vinna alltså. Annars längtar jag tills vi ska åka till fjällen. Fille ska tyvärr inte följa med. ag vill åka skidor så jag kan använda min nya skidjacka som jag fick i julklapp. Förövrigt fick jag en skitfin parfym av min brorsa och olivbodybutter, och lite smycken och pengar. Jättemysig julafton hade vi...och en jättemysig juldag Har vi =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

värsta sötaste bloggen du har. hedvig sa att alla i Washington va dumma. tyckte lite synd om dig. kul att du hade en perfa jul ;)

2006-12-26 @ 22:42:15
Postat av: isola

Pelin får faktiskt ta o pallra sig hem snart, tycker Isola.

2007-01-06 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback